Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Koszt otwarcia saloniku |
5 000 zl i mniej |
|
0% |
[ 0 ] |
5 000 - 10 000 zl |
|
0% |
[ 0 ] |
10 000 - 15 000 zl |
|
66% |
[ 2 ] |
15 000 - 20 000 zl |
|
0% |
[ 0 ] |
20 000-30 000 zl |
|
0% |
[ 0 ] |
30 000 lub wiecej |
|
33% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 3 |
|
Autor |
Wiadomość |
world-nails
zaawansowany
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Środa Śląska k/Wrocławia
|
Wysłany: Śro 18:48, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no jak np. dostajemy od UE 40tys. to spłacamy tylko 10 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kropelka
wciagnelo mnie
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:35, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o tą kasę fiskalną to ona obowiązuje jeśli w ciągu miesiąca przekroczysz kwotę 2500,00 zł. ( tak było 2008 roku). Jeśli nie przekroczysz prowadzisz ewidencję sprzedaży nieudokumentowanej (taka mała czerwona książka wielkości zeszytu. Poza tym trzeba odwiedzić urząd miejski żeby się do ewidencji wpisac. teraz jest tak że urząd załatwia regon i zgłoszenie do zusu. Koszt tej imprezy ok 100,00 zł. Fajne jest to, że przez pierwsze 2 lata działalności płai się niższy zus jest to kwota ok 300 - 330 zł ( jeśli jest to pierwsza działalność.Niestety po 2 latach płaci się już dużo więcej teraz jest to ok. 850 zł. Chyab że właściciel jest zatrudniony gdzieś na umowę o prace i zarabia minimum najniższą krajową, wtedy płaci tylko zdrowotne. Jeśli chodzi o sprzęt to nie mam zielonego pojęci ile to może kosztować. Ale zawsze zostaje nam dotacja z unii, albo leasing ( chociaż tego nie polecam).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kropelka dnia Nie 21:39, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kisior
NEW
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:23, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Czesc dziewczyny!
Mam takie pytanie czy na robieniu paznokci da sie duzo zarobic? Mam dosyc dobra prace i zeby robic paznokcie musialabym z niej zrezygnowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryba_2000
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 2251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sępólno Kr. Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:49, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To wszystko zależy od tego czy będziesz miała klientki. Jak klientki się znajdą to przede wszystkim zależy to od jakości usług jakie będziesz wykonywała. Bo jeśli się sprawdzisz klientki będą do CIebie wracały i polecały Cie innym, a jeśli nie... poszukają kogoś innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zlotko87
VIP
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:42, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blumea
VIP
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 1687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:52, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jesli ma to byc zaklad fryzjerski z stylistka paznokci to 15 000 wystarczy , a jesli ma to byc salon z kosmetyczka , masarzami i t p to 40 moze byc malo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryba_2000
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 2251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sępólno Kr. Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:59, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy 15 tys starczy jak robisz razem z fryzjerem. Przeciez cały ten sprzet, wszystkie produkty (farby, szampony, odżywki, lakiery, itp,) sporo kosztuje. Na same pazurki owszem, w zuplenosci by starczyło. Ale z fryzjerem mysle że nie. A już razem z kosmetyczka... To tak Jak Asia napisała, 40 może byc mało, niestety te wszystkie sprzety do zabiegow są cholernie drogie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ana2809
rozkrecam sie
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:59, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
zgodze się z rybą, ja starałam się o dofinasowanie z uni i dostałam bez żadnych problemów i dodatkowych kosztów jeden warunek musiałam się utrzymać rok po roku wszystko cały sprzet przechodzi na moją własność :)jeśli macie jakieś pytania dotyczące zakadania własego salonu pytajcie służe pomocą przeszłam już przez trochę już wiem na ten temat pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Niewiadoma
zaawansowany
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:03, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam okazje taka teraz. Mam miejsce na salon i to na głównej ulicy w Łodzi, tylko poki co nie mysle o tym pozytywnie bo tak na prawde nie wiem ile czeka sie na wlasna dzialalnosc. Slyszalam ze mozna nawet rok ale niektore kolezanki zalatwily to w 3 miesiace... poszly do urzedu, potem kurs jakis co tyczyl sie biznesu odbyły, z tym kursem dały biznes plan no i 20 000 dostały i sie teraz ciesza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karolciaa
zaawansowany
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 702
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:24, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a slyszałas o kursach z opusu bodajże? Wybierasz kurs na jaki chcesz isc. Idziesz na niego, trwa 100 godzin. konczy sie napisaniem biznesplanu i zalozeniem wlasnej firmy na ktora dostajesz ok 120 tys. i co miesiac przez rok dostajesz 1300zł. Brat mi o tym mówił bo się wybiera i mówi, żebym też poszła, ale najpierw musze skonczyc szkolę no i oczywsicie firma musi przynajmniej rok działać ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ana2809
rozkrecam sie
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:13, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Niewiadoma napisał: | Ja mam okazje taka teraz. Mam miejsce na salon i to na głównej ulicy w Łodzi, tylko poki co nie mysle o tym pozytywnie bo tak na prawde nie wiem ile czeka sie na wlasna dzialalnosc. Slyszalam ze mozna nawet rok ale niektore kolezanki zalatwily to w 3 miesiace... poszly do urzedu, potem kurs jakis co tyczyl sie biznesu odbyły, z tym kursem dały biznes plan no i 20 000 dostały i sie teraz ciesza |
to zależy ja około 3 miesięcy tak jak Twoje koleżanki .Myśle że to od urzędu zależy i czy w danym momencie są środki z uni. Nie zastanwiaj się składaj papierki jak najszybciej i cierpliwie czekaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ana2809
rozkrecam sie
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:14, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
karolciaa a o tych kursach to nie słyszałam może coś nowego wprowadzili jeżeli jest taka możliwość to trzeba próbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grze
NEW
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:27, 23 Lis 2010 Temat postu: Własny salonik z pazurkami |
|
|
To może ja, jako nowy i rodzynek, wyjde z pewną inicjatywą i podsumuję ustalenia Co Wy na to, drogie koleżanki?
A więc tak...
Dotacje - mozna dostać do 40.000 zł na założenie nowej firmy. Tutaj sa pewne obostrzenia co do tego, kto może dostać. I tak np. osoba mająca już działalność tej dotacji nie dostanie. Ale osoba chcąca założyć działalność może się postarać. Otrzymanie takiej dotacji poprzedzone na ogół jest szkoleniami - biznes plan, podatki itp. itd. Z calej grupy osob dostaje tylko część z nich - Ci zo uzyskają najwięcej punktow (może zdarzyć się tak, że dostaną wszyscy bo będzie na tyle mała grupa). Potem, dotacja jest uruchamiana w transzach - zgodnie z zatwierdzonym wcześniej kosztorysem - dostaje się część kasy, z której w okreslonym terminie trzeba rozliczyć się fakturami. Potem kolejną część i tak dalej.
Beneficjent (czyli osoba ktora otrzymała dotację) na końcu musi rozliczyć fakturami swój wkład - tj. 15% uzyskanej dotacji. Czyli jeśli dostaniecie 40.000 zł dotacji to w sumie musicie udokumentowac wydatki na tę działalność w kwocie 46.000 zł (6.000 to wlasnie te 15% od 40.000).
Dotacja jest BEZZWROTNA ale pod warunkiem właściwego jej rozliczenia oraz pod warunkiem utrzymania działalności przez minimum rok (albo 2 lata - tego nie pamiętam). Moja bratowa otrzymała taką dotację na biuro tłumaczeń.
Sa także innego rodzaju dotacje - z różnych funduszy celowych. Ale co województwo to inne przeznaczenie. Nie mam pojęcia czy mozna cos podciągnąć pod kosmetykę i pazurki ale poczytam i napiszę...
A teraz koszty saloniku... Przede wszystkim trzeba ustalić co jest potrzebne aby go wyposażyć - i tu liczę na Wasze sugestie i pomysły. Ja zacznę od tego co wiem A potem dopasujemy do tego koszty. OK?
- rejestracja firmy - ok 100 zł
- pieczątka firmy (musi być) - ok 50 zł
- lokal - super jeśli ma się własny ale często trzeba wynająć - cena zależna od miasta i lokalizacji
- prawdopodobnie będzie wymagany odbiór sanepidu - w końcu musi byc zapewniony odpowiedni poziom higieny (ale muszę to sprawdzić)
- wyposażenie - czekam na Wasze sugestie
- reklama - prasa, internet (na początek ogłoszenia w necie plus jakaś wizytówka a z czasem wlasna strona), ulotki, wizytówki
Kasa fiskalna jest wymagana gdy stajecie się vatowcami - czyli po przekroczeniu pewnego poziomu dochodów. Nie pamiętam dokładnie jaka to obecnia kwota. W niektórych branżach vatowcem zostaje się od razu ze wzgledu na specyfikę sprzedaży (np. alkohol) ale z usługami na ogół tak nie jest.
To tak na początek. Może coś wypracujemy razem
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryba_2000
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 2251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sępólno Kr. Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:06, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Co do wyposażenia to napewno stolik przy którym pracujemy, do tego odpowiendnie fotele, lampa uv, lampa oświetleniowa, frezarka, steryzlizator (czesto zdarza sie tak, ze sanepid wymaga zakupienia autoklawu lub podpisania umowy np. ze szpitalem, bo zwykły sterylizator nie wystarcza), produkty które beda potrzebne do stylizacji, ozdoby, jakies półeczki zeby miec gdzie to wszystko ulokować. DO tego jakies fotele lub sofa do poczekalni.
A co do kworty wolnej. To w 2010 roku wynosi 3091,00 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blumea
VIP
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 1687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Maz Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:27, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no coz..... do tego wszystkiego dochodza remonty lokalu a to jest a to jest problem dosc indywidualny lokal niestety musi byc przystosowany i zaakceptowany przez sanepid
Koszty stanowiska ? to tez uzaleznione jest co chcialo by sie tam miec. Ale to co wymienila Ryba to chyba takie minimum, potem mozna sie rozwinac ja chcialabym dolaczyc zabiegi spa na dlonie i stopy, wiaze sie to z zakupem droszszych produktow . chcialabym wprowadzic wizaz to rowniez koszt kosmetykow ... no i na co jestem ostatnio chora to malowanie paznokci airbusch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|